Sin categoría
L’argentí Martin Traverso muda la seva temàtica:des d’una amb influència asiàtic
Per Efrain Espinoza
Exposició de Martín Martí Traverso
en el restaurant Terranova (Cala LLonga) Una vegada més, l’argentí Martín Traverso, un enamorat de l’illa ha pogut sorprendre els qui seguim la seva evolució pictòrica, sempre de gran format. A la galeria del restaurant Terranova a Calla Llonga es troben penjats una sèrie d’uns 15 quadres que en el seu contingut sintetitzen l’evolució immediata de les inquietuds d’aquest pintor argentí. Les seves anteriors exposicions basaven el seu contingut en la influència asiàtica, on l’artista va assimilar les seves formes i els seus colors, però sis anys a l’illa, a més de continuades exposicions en llocs urbans com Barcelona, Milà i Madrid han començat a que el color, l’espai, les formes obertament arquitectòniques comencin a ser una preocupació temàtica en els seus nous treballs.
Exposició de Martín Martí Traverso
en el restaurant Terranova (Cala LLonga) Una vegada més, l’argentí Martín Traverso, un enamorat de l’illa ha pogut sorprendre els qui seguim la seva evolució pictòrica, sempre de gran format. A la galeria del restaurant Terranova a Calla Llonga es troben penjats una sèrie d’uns 15 quadres que en el seu contingut sintetitzen l’evolució immediata de les inquietuds d’aquest pintor argentí. Les seves anteriors exposicions basaven el seu contingut en la influència asiàtica, on l’artista va assimilar les seves formes i els seus colors, però sis anys a l’illa, a més de continuades exposicions en llocs urbans com Barcelona, Milà i Madrid han començat a que el color, l’espai, les formes obertament arquitectòniques comencin a ser una preocupació temàtica en els seus nous treballs.
La nova obra de Martín Martí Traverso és una mostra dels fenomens d’un artista dels nostres temps, canviant com és la realitat, o si més almenys la seva realitat interior. Si fa dos anys declarava sentir-se un artista nòmada amb capacitat d’assimilar diverses temàtiques i influències pictòriques, recordem que ja havia mudat les seves inquietuds d’una proposta abstracta a una figurativa, i que si podia sentir-se bé entre una cultura, que immediatament no responia als seus origens, el que queda no és més que un brillant artista amb capacitat extrema d’assimilació i concreció de les seves inquietuds en aquests olis de gran format.
Ja escrivíem a l’agost de 2007: "per a l’argentí l’actitud nòmada de l’artista contemporani enfront de la complexitat de la societat li han permès d’evolucionar de la seva anterior proposta abstracta", i el mateix podem tornar a dir: les escales semblen ocupar el centre del seu interès, "esperem que puguem pujar-les", va dir l’argentí en mostrar-se segur que la seva nova proposta es troba en procés de recerca. "Amb aquesta exposició començo una sèrie d’exposicions a l’illa i fora d’Eivissa", va dir finalment Traverso.
Ja escrivíem a l’agost de 2007: "per a l’argentí l’actitud nòmada de l’artista contemporani enfront de la complexitat de la societat li han permès d’evolucionar de la seva anterior proposta abstracta", i el mateix podem tornar a dir: les escales semblen ocupar el centre del seu interès, "esperem que puguem pujar-les", va dir l’argentí en mostrar-se segur que la seva nova proposta es troba en procés de recerca. "Amb aquesta exposició començo una sèrie d’exposicions a l’illa i fora d’Eivissa", va dir finalment Traverso.